⟪Baileys 推出Vegan純素杏仁奶甜酒⟫- Baileys Almande


單單白色幻彩珍珠閃嘅包裝已經夠吸引,仲要係Vegan純素加上最愛的杏仁奶味,令到我呢個好少飲酒嘅煮飯婆,都要買番支嚟飲吓!
一打開蓋已經聞到陣陣杏仁香,前一晚預先用杏仁奶做了冰粒,加入酒飲。濃郁杏仁奶味加上甜酒,又香又滑,甜度亦剛剛好。不過女生們小心因為太易入口太好飲,而飲多咗唔知🤤。邊飲邊想念我嘅香港閨蜜們,幾時可以一齊飲番杯?!

(呢支酒係瑞典買的,香港朋可去酒鋪問吓有無售)

Picture by: Carrie Ng (個樽咁靚我落足心機幫佢影張靚相😁)

#baileysalmande #vegan #純素 #不傷害動物又美味 #潮吃純素 #我不吃肉因為我認為所有人和動物都應該受公平對待  #保護弱勢  #用自己感染別人 #我無學過攝影只係用心去影 #希望用吸引嘅素食影像感染到更多人減肉多素 #小師奶大志願 #飲杯


Facebook專頁 https://www.facebook.com/carriesvegokitchen/


此網誌的熱門文章

【 輕盈細滑 】提拉米素蛋糕 (不含蛋奶) Vegamisu

【 和風西餐 】味噌白汁香菇闊條麵 Vegan Creamy Miso Mushroom Fettuccine

【15分鐘快煮意】羅勒牛油果醬螺絲粉 Quick and Creamy Basil Avocado Pasta