«今晚煮乜素» 之 塞爾維亞甜椒醬Ajvar-墨西哥式食法



瑞典今個夏季超好天,
日日放學後都陪阿仔同陽光玩遊戲,攰到呢......
返到屋企,好想大開個窗,向天大叫⎡我唔想煮飯呀⎦!
當然,我無大叫,
不過,我真係好認真地用盡腦汁,
諗點先可以唔洗煮又有得食。
呢款,就係近期最愛食的懶人餐喇!
塞爾維亞甜椒醬Ajvar(這是我超市買現成的),
其實是紅甜椒和茄子、蒜、醋、油等材料打成醬泥,
味道甜中帶點微酸辣,瑞典人喜歡BBQ時用它配肉或香腸食。我個人覺得配任何香口惹味的食物都好食。
就係咁,呢味免煮意就誕生。

其實我諗緊,Ajvar醬可以研究吓自己整啫.......


Facebook專頁 https://www.facebook.com/carriesvegokitchen/

此網誌的熱門文章

【 輕盈細滑 】提拉米素蛋糕 (不含蛋奶) Vegamisu

【 和風西餐 】味噌白汁香菇闊條麵 Vegan Creamy Miso Mushroom Fettuccine

【15分鐘快煮意】羅勒牛油果醬螺絲粉 Quick and Creamy Basil Avocado Pasta